Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Вплив кольору на сприйняття бренду компанії

Франкова Н. (2024) Вплив кольору на сприйняття бренду компанії. In: Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців ЖДУ імені Івана Франка з нагоди Днів науки.

[thumbnail of Вирізка_Франкова_Н_дні науки-14-16.pdf]
Preview
Текст
Вирізка_Франкова_Н_дні науки-14-16.pdf

Завантажити (324kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 27 Черв 2024 11:27
Оновлення: 05 Лют 2025 15:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40523

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу