Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Тенденції розвитку освіти у Великій Британії

Мартиненко Л. А. (2024) Тенденції розвитку освіти у Великій Британії. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти. № 4. С. 345–357. ISSN 2786-5487.

[thumbnail of Мартиненко Лариса_стаття.pdf]
Preview
Текст
Мартиненко Лариса_стаття.pdf

Завантажити (269kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено комплексний педагогічний аналіз
теоретичних надбань і практичного досвіду організації навчального процесу у
школах Великої Британії. Виокремлено тенденції розвитку початкової освіти у
Великій Британії в контексті освітньої стратегії ЄС: стандартизація змісту
освіти; побудова змісту освіти на компетентнісних засадах; розбудова
системи оцінювання та діагностування навчальних досягнень учнів.Визначено
поняття «зміст освіти» як систему наукових знань, умінь і навичок,
оволодіння якими сприяє всебічному розвитку творчих здібностей учнів,
формуванню їхнього світогляду, вихованню моральних та етичних якостей,
підготовці до подальшого життя в суспільстві.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Тенденції, система загальної середньої освіти, Велика Британія, зміст освіти
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Віта Віталіївна Павленко
Дата подачі: 02 Лип 2024 19:56
Оновлення: 02 Лип 2024 19:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40607
ДСТУ 8302:2015: Мартиненко Л. А. Тенденції розвитку освіти у Великій Британії. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти. 2024. № 4. С. 345–357.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу