Мартиненко Л. А. (2024) Тенденції розвитку освіти у Великій Британії. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти. № 4. С. 345–357. ISSN 2786-5487.
Мартиненко Лариса_стаття.pdf
Завантажити (269kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено комплексний педагогічний аналіз
теоретичних надбань і практичного досвіду організації навчального процесу у
школах Великої Британії. Виокремлено тенденції розвитку початкової освіти у
Великій Британії в контексті освітньої стратегії ЄС: стандартизація змісту
освіти; побудова змісту освіти на компетентнісних засадах; розбудова
системи оцінювання та діагностування навчальних досягнень учнів.Визначено
поняття «зміст освіти» як систему наукових знань, умінь і навичок,
оволодіння якими сприяє всебічному розвитку творчих здібностей учнів,
формуванню їхнього світогляду, вихованню моральних та етичних якостей,
підготовці до подальшого життя в суспільстві.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Тенденції, система загальної середньої освіти, Велика Британія, зміст освіти |
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Віта Віталіївна Павленко |
Дата подачі: | 02 Лип 2024 19:56 |
Оновлення: | 02 Лип 2024 19:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40607 |
ДСТУ 8302:2015: | Мартиненко Л. А. Тенденції розвитку освіти у Великій Британії. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти. 2024. № 4. С. 345–357. |