Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетинг послуг в контексті туристичної підприємницької діяльності

Овдіюк О. М. (2024) Маркетинг послуг в контексті туристичної підприємницької діяльності. Ефективна економіка. № 7. ISSN 2307-2105.

[thumbnail of Овдіюк__ПЕЧАТЬ.pdf]
Preview
Текст
Овдіюк__ПЕЧАТЬ.pdf

Завантажити (343kB) | Preview

Анотація

Описано особливості маркетингу послуг в туристичній індустрії

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, послуги, туристична індустрія
Класифікатор: H Соціальні науки > HG Фінанси
Відділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач: Олена Овдіюк
Дата подачі: 25 Лип 2024 10:39
Оновлення: 25 Лип 2024 10:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40832
ДСТУ 8302:2015: Овдіюк О. М. Маркетинг послуг в контексті туристичної підприємницької діяльності. Ефективна економіка. 2024. № 7.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу