Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Краудфандинг як інструмент відновлення туристичної інфраструктури України: механізми залучення та маркетингові стратегії

Калініченко О. О., Мосійчук І. В., Пойта І. О. (2024) Краудфандинг як інструмент відновлення туристичної інфраструктури України: механізми залучення та маркетингові стратегії. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», 26-27 листопада 2024 р., Харків.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (147kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат)
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 02 Січ 2025 14:48
Оновлення: 02 Січ 2025 14:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42191

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу