Котова-Олійник С. В. (2010) Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 17–21.
Preview
vip50_4.pdf
Завантажити (156kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається роль реклами в суспільстві масового споживання та її вплив на життя сучасної людини. Проаналізовані особливості соціалізації особистості, зокрема ґендерної. Визначено місце реклами як одного з провідних агентів ґендерної соціалізації в сучасній культурі. Підняте питання дотримання толерантності як важливого демократичного принципу в сучасній українській рекламі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Черв 2010 07:41 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4245 |