Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності

Котова-Олійник С. В. (2010) Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 17–21.

[thumbnail of vip50_4.pdf]
Preview
PDF
vip50_4.pdf

Завантажити (156kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається роль реклами в суспільстві масового споживання та її вплив на життя сучасної людини. Проаналізовані особливості соціалізації особистості, зокрема ґендерної. Визначено місце реклами як одного з провідних агентів ґендерної соціалізації в сучасній культурі. Підняте питання дотримання толерантності як важливого демократичного принципу в сучасній українській рекламі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 22 Черв 2010 07:41
Оновлення: 14 Серп 2015 21:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4245

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу