Zhytomyr State University Library

Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності

Котова-Олійник С. В. (2010) Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. pp. 17-21. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of vip50_4.pdf]
Preview
PDF
vip50_4.pdf

Download (156kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається роль реклами в суспільстві масового споживання та її вплив на життя сучасної людини. Проаналізовані особливості соціалізації особистості, зокрема ґендерної. Визначено місце реклами як одного з провідних агентів ґендерної соціалізації в сучасній культурі. Підняте питання дотримання толерантності як важливого демократичного принципу в сучасній українській рекламі.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 22 Jun 2010 10:41
Last Modified: 15 Aug 2015 00:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4245
ДСТУ 8302:2015: Котова-Олійник С. В. Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. pp. 17-21.

Actions (login required)

View Item
View Item