Котова-Олійник С. В. (2010) Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. pp. 17-21. ISSN 2076-6173.
Preview
vip50_4.pdf
Download (156kB) | Preview
Abstract
У статті розглядається роль реклами в суспільстві масового споживання та її вплив на життя сучасної людини. Проаналізовані особливості соціалізації особистості, зокрема ґендерної. Визначено місце реклами як одного з провідних агентів ґендерної соціалізації в сучасній культурі. Підняте питання дотримання толерантності як важливого демократичного принципу в сучасній українській рекламі.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 22 Jun 2010 10:41 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 00:35 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4245 |
| ДСТУ 8302:2015: | Котова-Олійник С. В. Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. pp. 17-21. |


