Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку

Гаврилов О. В., Гаврилова Н. С., Гладуш В. А. (2024) Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). № 24. С. 34–57. ISSN 2413-2578.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (217kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Людмила Олександрівна Котлова
Дата подачі: 09 Лют 2025 08:21
Оновлення: 09 Лют 2025 08:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42644
ДСТУ 8302:2015: Гаврилов О. В., Гаврилова Н. С., Гладуш В. А. Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). 2024. № 24. С. 34–57.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу