Гаврилов О. В., Гаврилова Н. С., Гладуш В. А. (2024) Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). № 24. С. 34–57. ISSN 2413-2578.
Preview
1.pdf
Завантажити (217kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Людмила Олександрівна Котлова |
Дата подачі: | 09 Лют 2025 08:21 |
Оновлення: | 09 Лют 2025 08:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42644 |
ДСТУ 8302:2015: | Гаврилов О. В., Гаврилова Н. С., Гладуш В. А. Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). 2024. № 24. С. 34–57. |