Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування читацької компетентності учнів початкових класів засобами візуалізації

Підгурська В. Ю., Голубовська І. В. (2025) Формування читацької компетентності учнів початкових класів засобами візуалізації. Наукові інновації та передові технології (42). С. 1587–1600. ISSN 2786-5274. DOI: 10.52058/2786-5274-2025-2(42)-1587-1599

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (972kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: читацька компетентність, засоби візуалізації, буктрейлер, комікси, меми.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 14 Лют 2025 12:50
Оновлення: 14 Лют 2025 12:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42763

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу