Петришин Л. Й., Почуєва О. О., Лемещук М. А., Звоздецька В. Г. (2023) Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐педагогічний аспект. Академічні візії. № 17. ISSN 2786-586X. DOI: 10.5281/zenodo.7695844.
Preview
1.pdf
Завантажити (158kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | цифровізація освіти, психологічні виміри освіти, психологічна стійкість, інноваційні освітні стратегії, психолого-педагогічна активність. |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
| Користувач: | Наталія Баргілевич |
| Дата подачі: | 04 Бер 2025 11:31 |
| Оновлення: | 04 Бер 2025 11:39 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42960 |
| ДСТУ 8302:2015: | Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐педагогічний аспект / Л. Й. Петришин та ін. Академічні візії. 2023. № 17. DOI: 10.5281/zenodo.7695844. |


