Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐педагогічний аспект

Петришин Л. Й., Почуєва О. О., Лемещук М. А., Звоздецька В. Г. (2023) Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐педагогічний аспект. Академічні візії. № 17. ISSN 2786-586X. DOI: 10.5281/zenodo.7695844.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (158kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: цифровізація освіти, психологічні виміри освіти, психологічна стійкість, інноваційні освітні стратегії, психолого-педагогічна активність.
Класифікатор: B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Баргілевич
Дата подачі: 04 Бер 2025 09:31
Оновлення: 04 Бер 2025 09:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42960
ДСТУ 8302:2015: Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐педагогічний аспект / Петришин Л. Й. та ін. Академічні візії. 2023. № 17. DOI: 10.5281/zenodo.7695844.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу