Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Стратегічні інновації управління як інструмент зниження ризиків у маркетинговій діяльності підприємства

Мосійчук І. В., Пойта І. О., Калініченко О. О. (2025) Стратегічні інновації управління як інструмент зниження ризиків у маркетинговій діяльності підприємства. Бізнес Інформ (1). С. 449–455. ISSN 2222-4459. DOI: 10.32983/2222-4459-2025-1-449-455

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (173kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 26 Бер 2025 11:01
Оновлення: 26 Бер 2025 11:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43116

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу