Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психологічні чинники формування педагогічної самоефективності вчителів

Котлова Л. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2994-6724, Бовсуновський В. М.ORCID: https://orcid.org/0009-0005-5820-211X (2025) Психологічні чинники формування педагогічної самоефективності вчителів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки. № 71. С. 59–70. ISSN 2412-9968. DOI: 10.31392/UDU-nc.series12.2025.26(71).05.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (189kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Людмила Олександрівна Котлова
Дата подачі: 02 Квіт 2025 06:48
Оновлення: 25 Лип 2025 11:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43227
ДСТУ 8302:2015: Котлова Л. О., Бовсуновський В. М. Психологічні чинники формування педагогічної самоефективності вчителів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки. 2025. № 71. С. 59–70. DOI: 10.31392/UDU-nc.series12.2025.26(71).05.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу