Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Предметно-мовне інтегроване навчання як інноваційний підхід до вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку

Хмільовська С. А., Гуманкова О. С. (2025) Предметно-мовне інтегроване навчання як інноваційний підхід до вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку. In: VІІ Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція «Нові горизонти іншомовної освіти в ХХІ столітті», 7-11 квітня 2025 р., Житомир.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (119kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олена Анатоліївна Зимовець
Дата подачі: 02 Квіт 2025 07:18
Оновлення: 02 Квіт 2025 07:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43228

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу