Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні засади проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

Мельник К. О. (2025) Теоретичні засади проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (154kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Баргілевич
Дата подачі: 05 Трав 2025 07:47
Оновлення: 05 Трав 2025 07:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43573

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу