Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Оцінка впливу екологічного маркетингу на сприйняття бренду споживачами

Клімова І. О., Швабу Ю. І., Сібрук В. Л. (2025) Оцінка впливу екологічного маркетингу на сприйняття бренду споживачами. Актуальні питання економічних наук (11). ISSN 3041-2129. DOI: 10.5281/zenodo.15533236

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (372kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 28 Трав 2025 13:21
Оновлення: 28 Трав 2025 13:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43939

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу