Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інтеграція інфомедійної грамотності в освітній процес: виклики, можливості та перспективи

Вітвицька С. С., Танська В. В. (2025) Інтеграція інфомедійної грамотності в освітній процес: виклики, можливості та перспективи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (51). С. 326–336. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-5(51)-326-336

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (373kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 29 Трав 2025 08:16
Оновлення: 29 Трав 2025 08:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43949

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу