Хорова Л. І. (2005) Сучасний урок - урок у системі особистісно зорієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 20. С. 118–120.
Preview
7CCA4137.pdf
Завантажити (111kB) | Preview
Анотація
У статті подаються рекомендації до впровадження особистісно зорієнтованого навчання учнів у педагогічну діяльність учителя математики загальноосвітньої школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач: | В.С. Тищук |
Дата подачі: | 07 Лист 2008 07:41 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/440 |
ДСТУ 8302:2015: | Хорова Л. І. Сучасний урок - урок у системі особистісно зорієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 20. С. 118–120. |