Хорова Л. І. (2005) Сучасний урок - урок у системі особистісно зорієнтованого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 20. С. 118–120.
Preview
7CCA4137.pdf
Завантажити (111kB) | Preview
Анотація
У статті подаються рекомендації до впровадження особистісно зорієнтованого навчання учнів у педагогічну діяльність учителя математики загальноосвітньої школи.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
| Користувач: | В.С. Тищук |
| Дата подачі: | 07 Лист 2008 09:41 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 16:49 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/440 |
| ДСТУ 8302:2015: | Хорова Л. І. Сучасний урок - урок у системі особистісно зорієнтованого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 20. С. 118–120. |


