Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Структурна модель розвитку педагогічної самоефективності вчителів

Бовсуновський В. М. (2025) Структурна модель розвитку педагогічної самоефективності вчителів. Габітус (71). С. 105–110. ISSN 2663-5208. DOI: 10.32782/2663-5208.2025.71.18

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (544kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Людмила Олександрівна Котлова
Дата подачі: 14 Черв 2025 12:02
Оновлення: 14 Черв 2025 14:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44140

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу