Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Структурна модель розвитку педагогічної самоефективності вчителів

Бовсуновський В. М.ORCID: https://orcid.org/0009-0005-5820-211X (2025) Структурна модель розвитку педагогічної самоефективності вчителів. Габітус. № 71. С. 105–110. ISSN 2663-5208. DOI: 10.32782/2663-5208.2025.71.18.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (544kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Людмила Олександрівна Котлова
Дата подачі: 14 Черв 2025 12:02
Оновлення: 25 Лип 2025 11:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44140
ДСТУ 8302:2015: Бовсуновський В. М. Структурна модель розвитку педагогічної самоефективності вчителів. Габітус. 2025. № 71. С. 105–110. DOI: 10.32782/2663-5208.2025.71.18.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу