Бовсуновський В. М.ORCID: https://orcid.org/0009-0005-5820-211X
(2025)
Структурна модель розвитку педагогічної самоефективності вчителів.
Габітус. № 71.
С. 105–110.
ISSN 2663-5208.
DOI: 10.32782/2663-5208.2025.71.18.
Preview
1.pdf
Завантажити (544kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Людмила Олександрівна Котлова |
Дата подачі: | 14 Черв 2025 12:02 |
Оновлення: | 25 Лип 2025 11:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44140 |
ДСТУ 8302:2015: | Бовсуновський В. М. Структурна модель розвитку педагогічної самоефективності вчителів. Габітус. 2025. № 71. С. 105–110. DOI: 10.32782/2663-5208.2025.71.18. |