Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реклама, засоби стимулювання та «паблік рілейшинз» закладу ресторанного господарства

Павлова С. І., Василюк Д. О. (2025) Реклама, засоби стимулювання та «паблік рілейшинз» закладу ресторанного господарства. In: III International Scientific and Practical Conference “Innovative technologies of marketing and management in the conditions of transformational changes”, March 09, 2025, Khmelnytskyi.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (159kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 23 Черв 2025 07:06
Оновлення: 23 Черв 2025 07:15
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44251

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу