Кривонос О. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4211-6541, Андрощук М. В.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-1092-656X
(2025)
Інтерактивні платформи для вивчення програмування: як школярі 6–11 класів сприймають і використовують онлайн-ресурси.
Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. № 4.
С. 156–170.
ISSN 3006-6166.
DOI: 10.35619/pse.vi4.70.
Preview
1.pdf
Завантажити (407kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
| Користувач: | Олександр Миколайович Кривонос |
| Дата подачі: | 05 Лип 2025 18:15 |
| Оновлення: | 06 Лип 2025 14:59 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44620 |
| ДСТУ 8302:2015: | Кривонос О. М., Андрощук М. В. Інтерактивні платформи для вивчення програмування: як школярі 6–11 класів сприймають і використовують онлайн-ресурси. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. 2025. № 4. С. 156–170. DOI: 10.35619/pse.vi4.70. |


