Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інтерактивні платформи для вивчення програмування: як школярі 6–11 класів сприймають і використовують онлайн-ресурси

Кривонос О. М. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-4211-6541, Андрощук М. В. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0009-0007-1092-656X (2025) Інтерактивні платформи для вивчення програмування: як школярі 6–11 класів сприймають і використовують онлайн-ресурси. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття (4). С. 156–170. ISSN 3006-6166. DOI: 10.35619/pse.vi4.70

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (407kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 05 Лип 2025 15:15
Оновлення: 06 Лип 2025 11:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44620

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу