Олійник С. В. (2003) Творчий потенціал вчителя музики як педагогічна проблема. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 11. С. 78–79. ISSN 2076-6173.
Preview
03osvmpp.pdf
Завантажити (112kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається психолого-педагогічний аспект творчого потенціалу майбутнього вчителя музики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Н.М. Костючек |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:46 |
Оновлення: | 14 Лют 2016 09:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/449 |
ДСТУ 8302:2015: | Олійник С. В. Творчий потенціал вчителя музики як педагогічна проблема. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 11. С. 78–79. |