Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингові дослідження як інструмент формування товарної політики підприємства

Калініченко О. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5213-1649, Пойта І. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2137-3706, Мосійчук І. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7664-7853 (2025) Маркетингові дослідження як інструмент формування товарної політики підприємства. Економічний простір. № 202. С. 132–136. ISSN 2224-6282. DOI: 10.30838/EP.202.132-136.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (275kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто теоретичні основи маркетингових досліджень як інструменту формування товарної політики підприємства. Висвітлено розвиток та етапи маркетингових досліджень від початку їх запровадження і до сьогодення. Проаналізовано роль маркетингових досліджень як для сучасного бізнесі так і для споживача. Це дослідження показало, що маркетингові дослідження є важливою частиною бізнес-стратегії будь якого підприємства, будь то бізнес B2B або B2C. Дане дослідження дає відповідь, що необхідно надати компаніям можливість приймати рішення про рух вперед та прийняття рішень на основі даних отриманих під час проведення маркетингових досліджень. Проаналізовано, що більшість компаній знають, що таке маркетингові дослідження, і усвідомлюють їх значення в загальному розумінні, але можуть не визнати, наскільки важливим є такі дослідження, щоб досягти успіху в бізнесі. Доведено, що маркетингові дослідження забезпечують оцінку ефективності маркетингових заходів через аналіз споживчих відгуків, обсягів продажів та інших ключових показників, що дозволяє своєчасно коригувати стратегії ведення бізнесу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Суспільні Науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 02 Вер 2025 10:30
Оновлення: 02 Вер 2025 10:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45119
ДСТУ 8302:2015: Калініченко О. О., Пойта І. О., Мосійчук І. В. Маркетингові дослідження як інструмент формування товарної політики підприємства. Економічний простір. 2025. № 202. С. 132–136. DOI: 10.30838/EP.202.132-136.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу