Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретико‐методологічний аналіз проблеми труднощів математичної діяльності та дискалькулії у спеціальній освіті

Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648 (2023) Теоретико‐методологічний аналіз проблеми труднощів математичної діяльності та дискалькулії у спеціальній освіті. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 134. С. 355–365. ISSN 2414-9799. DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.10/355‐365.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (248kB) | Preview

Анотація

У роботі автором здійснено теоретико‐методологічний аналіз проблеми труднощів математичної діяльності та дискалькулії в учнів початкових класів із порушеннями психофізичного розвитку. У процесі теоретичного дослідження з’ясовано, що особливості засвоєння математичного матеріалу учнями з особливими освітніми потребами пов’язані із низкою труднощів, які виникають як наслідок порушеного розвитку. Проаналізовано праці вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності, чинників виникнення, характеристики дискалькулії як специфічного виду порушень математичної діяльності та напрямів профілактичної і корекційно‐педагогічної роботи. Перспективою подальшої наукової розвідки є аналіз і систематизація методичного матеріалу та вивчення досвіду практичної діяльності щодо подолання труднощів математичної діяльності, зокрема дискалькулії в учнів початкових класів з порушеннями психофізичного розвитку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Людмила Олександрівна Котлова
Дата подачі: 19 Вер 2025 09:30
Оновлення: 19 Вер 2025 09:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45299
ДСТУ 8302:2015: Бондаренко Ю. А. Теоретико‐методологічний аналіз проблеми труднощів математичної діяльності та дискалькулії у спеціальній освіті. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2023. № 134. С. 355–365. DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.10/355‐365.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу