Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання мобільних додатків для цифровізації бізнес-процесів у ресторанному бізнесі та їх оптимізація на основі методу A/B тестування

Ткачук В. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4898-956X, Шестакова А. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1388-5824 (2022) Використання мобільних додатків для цифровізації бізнес-процесів у ресторанному бізнесі та їх оптимізація на основі методу A/B тестування. Економіка, управління та адміністрування. № 102. С. 27–34. ISSN 2664-245Х. DOI: 10.26642/ema-2022-4(102)-28-34.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (295kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються технічні переваги мобільних додатків перед традиційними способами управління бізнес-процесами та переваги їх використання в ресторанному бізнесі з огляду на пролонговані карантинні обмеження та війну з рф. Аргументується необхідність активного впровадження мобільних додатків у діяльність ресторанів, що пов’язано насамперед зі збільшенням чисельності користувачів мобільних пристроїв. Останнє суттєво розширює можливості роботи з великими потоками даних, а отже, дозволяє ресторанному бізнесу масштабувати прибутки.

Серед переваг використання мобільних додатків для ресторанного бізнесу авторами виокремлюється можливість замовляти їжу чи бронювати столики онлайн, реалізувати програму лояльності (пропонувати бонуси або ваучери), презентувати гостям актуальне меню, швидко отримувати зворотний зв’язок від гостей тощо. Технічно це можна реалізувати через сервіси для бронювання столиків, замовлення та доставки їжі, кіоски самообслуговування, цифрового відстеження запасів, цифрового меню, мобільних рішень для кур’єрів. Всі ці сервіси для зручності мають бути об’єднані у повноцінні мобільні додатки. Тому обґрунтовується думка, що якісний мобільний додаток виконуватиме важливі для будь-якого ресторанного бізнесу функції, зокрема, привертатиме увагу нових клієнтів, підтримуватиме зацікавленість діючої клієнтури, сприятиме збільшенню прибутковості закладів громадського харчування, дозволятиме ефективно та легко управляти закладом або мережею ресторанів.

Робиться спроба пов’язати необхідність оптимізації онлайн-замовлень клієнтів зі збільшенням кількості ресторанів та онлайн-платформ для замовлення і доставки їжі. На підтвердження цього зазначається, що мобільний додаток ресторану має утримувати клієнтів, а не змушувати їх постійно обирати між різними додатками-аналогами. Всю необхідну інформацію для цього може надати A/B тестування, що передбачає порівняння двох версій чого-небудь з метою визначення тієї з них, яка працює краще. Він може позбавити технічний персонал ресторану від здогадок про те, що конкретно потрібно оптимізувати в додатку ресторану. Аргументується, що, спираючись на реальні користувацькі дані, технічний персонал ресторану може напряму побачити вплив змін на мобільний додаток і рухатися далі відразу з виграшним варіантом. Таким чином, безперервне удосконалення додатка спроможне забезпечити глибше розуміння переваг клієнтів і дозволить вносити оновлення, узгоджуючи зміни з тим, на що клієнти добре реагували в минулому.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач: Кафедра екології та географії
Дата подачі: 01 Жовт 2025 19:38
Оновлення: 01 Жовт 2025 19:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45389
ДСТУ 8302:2015: Ткачук В. О., Шестакова А. В. Використання мобільних додатків для цифровізації бізнес-процесів у ресторанному бізнесі та їх оптимізація на основі методу A/B тестування. Економіка, управління та адміністрування. 2022. № 102. С. 27–34. DOI: 10.26642/ema-2022-4(102)-28-34.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу