Електронна бібліотека Житомирського державного університету

SMM та аналітика ринку

Шестакова А. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1388-5824 (2021) SMM та аналітика ринку. 215 с. [Навчальний матеріал]

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

Розкрито основи формування і розвитку SMM та аналітики ринку, зокрема проведено типологію та вибір соціальних мереж відповідно до цілей SMM, розглянуто актуальні SMM тренди в Україні та світі. Визначено ключові завдання і аналіз доцільності просування в соціальних мережах, які лягають в основу їх стратегій розвитку. З’ясовано передумови становлення і розвитку SMM та аналітики ринку в структурі цифрової економіки. Багато уваги приділено дослідженню цільової аудиторії та управлінню думкою, лояльності споживачів і пізнаваності бренду. Розглядається механізм складання контент-плану. Аналізуються інструменти для роботи з відгуками і SMM-копірайтингу.

Навчальний посібник рекомендований для студентів галузей знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» і 12 «Інформаційні технології». Також він буде корисним для представників бізнесу у сфері цифрового маркетингута інших зацікавлених осіб.

Тип ресурсу: Навчальний матеріал
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач: Кафедра екології та географії
Дата подачі: 01 Жовт 2025 19:03
Оновлення: 01 Жовт 2025 19:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45393

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу