Шестакова А. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1388-5824
(2021)
SMM та аналітика ринку.
215 с. [Навчальний матеріал]
1.pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
Розкрито основи формування і розвитку SMM та аналітики ринку, зокрема проведено типологію та вибір соціальних мереж відповідно до цілей SMM, розглянуто актуальні SMM тренди в Україні та світі. Визначено ключові завдання і аналіз доцільності просування в соціальних мережах, які лягають в основу їх стратегій розвитку. З’ясовано передумови становлення і розвитку SMM та аналітики ринку в структурі цифрової економіки. Багато уваги приділено дослідженню цільової аудиторії та управлінню думкою, лояльності споживачів і пізнаваності бренду. Розглядається механізм складання контент-плану. Аналізуються інструменти для роботи з відгуками і SMM-копірайтингу.
Навчальний посібник рекомендований для студентів галузей знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» і 12 «Інформаційні технології». Також він буде корисним для представників бізнесу у сфері цифрового маркетингута інших зацікавлених осіб.
Тип ресурсу: | Навчальний матеріал |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра екології та географії |
Користувач: | Кафедра екології та географії |
Дата подачі: | 01 Жовт 2025 19:03 |
Оновлення: | 01 Жовт 2025 19:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45393 |