Коротка А. В. (2003) Розв’язання проблем соціалізації особистості шляхом створення ситуацій "інтелектуального протистояння" на уроках української мови в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 38–40.
Preview
03kavmpk.pdf
Завантажити (125kB) | Preview
Анотація
Розглянуто можливість використання різноаспектного підходу щодо вивчення граматичної категорії відмінка іменника в курсі української мови початкової школи для формування уміння переконливо і тактовно доводити свою думку в процесі реалізації ситуації "інтелектуального протистояння".
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | С.В. Лінійчук |
Дата подачі: | 11 Лист 2008 11:23 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/455 |
ДСТУ 8302:2015: | Коротка А. В. Розв’язання проблем соціалізації особистості шляхом створення ситуацій "інтелектуального протистояння" на уроках української мови в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 13. С. 38–40. |