Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування навичок монологічного мовлення учнів початкової школи засобами дидактичних ігор

Гордієнко О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3384-3656 (2025) Формування навичок монологічного мовлення учнів початкової школи засобами дидактичних ігор. Креативна педагогіка. № 18. С. 22–29.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (250kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сутність поняття «монологічне мовлення», подано аналіз праць про особливості монологу вітчизняних і закордонних науковців. Схарактеризовано основні дотичні до зв’язного мовлення поняття, окреслено особливості розвитку монологічного мовлення в учнів початкової школи. Обґрунтовано доречність застосування спеціальних заходів для дотримання етапів роботи з формування монологічного мовлення молодших школярів. Автор пропонує спеціально дібрані дидактичні ігри, спрямовані на формування зазначених навичок на уроках мовно-літературної освітньої галузі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мовно-літературна освітня галузь, початкова освіта, розвиток мовлення, монологічне мовлення, молодші школярі, дидактичні ігри, компетентність учня, лексична робота, переказ, продуктивне мовлення
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 20 Жовт 2025 17:29
Оновлення: 20 Жовт 2025 17:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45554
ДСТУ 8302:2015: Гордієнко О. А. Формування навичок монологічного мовлення учнів початкової школи засобами дидактичних ігор. Креативна педагогіка. 2025. № 18. С. 22–29.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу