Гордієнко О. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3384-3656
(2025)
Формування навичок монологічного мовлення учнів початкової школи засобами дидактичних ігор.
Креативна педагогіка. № 18.
С. 22–29.
1.pdf
Завантажити (250kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто сутність поняття «монологічне мовлення», подано аналіз праць про особливості монологу вітчизняних і закордонних науковців. Схарактеризовано основні дотичні до зв’язного мовлення поняття, окреслено особливості розвитку монологічного мовлення в учнів початкової школи. Обґрунтовано доречність застосування спеціальних заходів для дотримання етапів роботи з формування монологічного мовлення молодших школярів. Автор пропонує спеціально дібрані дидактичні ігри, спрямовані на формування зазначених навичок на уроках мовно-літературної освітньої галузі.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | мовно-літературна освітня галузь, початкова освіта, розвиток мовлення, монологічне мовлення, молодші школярі, дидактичні ігри, компетентність учня, лексична робота, переказ, продуктивне мовлення |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 20 Жовт 2025 17:29 |
| Оновлення: | 20 Жовт 2025 17:32 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45554 |
| ДСТУ 8302:2015: | Гордієнко О. А. Формування навичок монологічного мовлення учнів початкової школи засобами дидактичних ігор. Креативна педагогіка. 2025. № 18. С. 22–29. |


