Коновальчук І. І.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8233-9424
(2025)
Методичний супровід інтеграції дітей в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти.
In: ІХ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти», 26–27 березня 2025 р., Вінниця.
С. 307–310.
1.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті конкретизовано завдання та функції методичного супроводу процесу інтеграції дітей в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти. Проаналізовано сутність й основні ознаки інклюзивного освітнього середовища та його можливості для повноцінної інтеграції дітей. Уточнено зміст діяльності команди фахівців і батьків в організації процесу інтеграції дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі.
| Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
| Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
| Дата подачі: | 20 Жовт 2025 11:49 |
| Оновлення: | 20 Жовт 2025 12:03 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45571 |


