Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методичний супровід інтеграції дітей в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти

Коновальчук І. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8233-9424 (2025) Методичний супровід інтеграції дітей в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти. In: ІХ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти», 26–27 березня 2025 р., Вінниця. С. 307–310.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (135kB) | Preview

Анотація

У статті конкретизовано завдання та функції методичного супроводу процесу інтеграції дітей в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти. Проаналізовано сутність й основні ознаки інклюзивного освітнього середовища та його можливості для повноцінної інтеграції дітей. Уточнено зміст діяльності команди фахівців і батьків в організації процесу інтеграції дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 20 Жовт 2025 11:49
Оновлення: 20 Жовт 2025 12:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45571

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу