Самосенкова Т. В. (2010) Комунікативно-когнітивний підхід до навчання російській мові іноземних студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 53. С. 42–46.
Preview
vip_53_8.pdf
Завантажити (146kB) | Preview
Анотація
У статті розкривається сутність комунікативно-когнітивного підходу до навчання російській мові як іноземній. Представлена історія питання, визначені сучасні стратегії навчання студентів з урахуванням когнітивних переваг, наведені приклади використання даного підходу в практиці навчання студентів-іноземців.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Січ 2011 08:38 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4570 |
ДСТУ 8302:2015: | Самосенкова Т. В. Комунікативно-когнітивний підхід до навчання російській мові іноземних студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 53. С. 42–46. |