Вождай А. С. (2025) Книга, як об’єкт візуальної комунікації:художнє оформлення обкладинки у сучасному освітньому просторі. In: ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи», 6–7 листопада 2025 р., Хмельницький. ст. 247.
Preview
1.pdf
Завантажити (168kB) | Preview
Анотація
У сучасному інформаційному суспільстві книга перестала бути виключно носієм тексту. Вона стала візуальним продуктом, що сприймається через образ, колір, композицію та стиль оформлення. Обкладинка виконує не лише функцію захисту, але й є інструментом комунікації між автором, видавцем і читачем. У цьому контексті книга виступає своєрідним медіаоб’єктом, який впливає на емоційне та естетичне сприйняття інформації.
| Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
|---|---|
| Ключові слова: | графічний дизайн, дизайн книги, дизайн обкладинки книги, візуальна комунікація |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BH Естетика N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну |
| Користувач: | Дарина Рафаїлівна Погосьян |
| Дата подачі: | 17 Лист 2025 13:36 |
| Оновлення: | 17 Лист 2025 13:36 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45865 |


