Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Книга, як об’єкт візуальної комунікації:художнє оформлення обкладинки у сучасному освітньому просторі

Вождай А. С. (2025) Книга, як об’єкт візуальної комунікації:художнє оформлення обкладинки у сучасному освітньому просторі. In: ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи», 6–7 листопада 2025 р., Хмельницький. ст. 247.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (168kB) | Preview

Анотація

У сучасному інформаційному суспільстві книга перестала бути виключно носієм тексту. Вона стала візуальним продуктом, що сприймається через образ, колір, композицію та стиль оформлення. Обкладинка виконує не лише функцію захисту, але й є інструментом комунікації між автором, видавцем і читачем. У цьому контексті книга виступає своєрідним медіаоб’єктом, який впливає на емоційне та естетичне сприйняття інформації.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: графічний дизайн, дизайн книги, дизайн обкладинки книги, візуальна комунікація
Класифікатор: B Філософія, психологія, релігія > BH Естетика
N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну
Користувач: Дарина Рафаїлівна Погосьян
Дата подачі: 17 Лист 2025 13:36
Оновлення: 17 Лист 2025 13:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45865

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу