Колесник Н. Є.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9384-9369
(2025)
Цифрова трансформація мистецької освіти: від традиційних підходів – до штучного інтелекту.
In: ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи», 6–7 листопада 2025 р., Хмельницький.
С. 262–263.
1.pdf
Завантажити (166kB) | Preview
Анотація
Цифровізація сучасного суспільства нині впливає на всі сфери життєдіяльності, зокрема й на систему мистецької освіти. Традиційні форми освітнього процесу, орієнтовані на безпосереднє спілкування викладача та здобувача, дедалі частіше поєднуються з цифровими інструментами, онлайн-платформами і штучним інтелектом. Мистецька освіта, що базується на творчому експерименті та візуальному мисленні, вимагає нових підходів до організації освітнього процесу, адаптованих до реалій цифрової культури. Сучасні цифрові технології – графічні редактори, програми 3D-моделювання, платформи для візуальної комунікації, мультимедійні ресурси – стають невід’ємною частиною освітнього процесу. Їх впровадження й використання збагачує технічні можливості кожного здобувача через візуальне мислення, художнє бачення, технологічну грамотність. Завдяки цифровим інструментам відбувається інтеграція дисциплін мистецького спрямування із технічними та гуманітарними, генеруючи міждисциплінарні освітні моделі. Це створює умови для розвитку компетенцій, потрібних дизайнеру XXI ст.: критичного мислення, візуальної аналітики, уміння працювати в цифровому середовищі.
| Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
|---|---|
| Ключові слова: | дизайн, мистецька освіта, штучний інтелект |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BH Естетика L Освіта > LB Теорія і практика освіти N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну |
| Користувач: | Дарина Рафаїлівна Погосьян |
| Дата подачі: | 17 Лист 2025 14:50 |
| Оновлення: | 17 Лист 2025 14:50 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45869 |


