Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психологічні бар’єри розвитку логістичного інтернет-провайдингу як інструменту туристичного бізнесу

Добровольська Н. А., Громоздова Л. В., Тюхтій М. П., Опанащук Ю. Я.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5258-5907, Тичковська Л. П., Борознюк Н. В. (2021) Психологічні бар’єри розвитку логістичного інтернет-провайдингу як інструменту туристичного бізнесу. Polish science journal. Т. 3, № 38. С. 56–64.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (214kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Суспільні Науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 10 Груд 2025 10:24
Оновлення: 10 Груд 2025 10:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46120
ДСТУ 8302:2015: Психологічні бар’єри розвитку логістичного інтернет-провайдингу як інструменту туристичного бізнесу / Н. А. Добровольська та ін. Polish science journal. 2021. Т. 3, № 38. С. 56–64.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу