Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні умови використання комп’ютерних технологій у навчанні дітей із порушеннями мовлення

Бутузова Л. П.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2112-5211, Дмитрієва С. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8619-2717 (2025) Психолого-педагогічні умови використання комп’ютерних технологій у навчанні дітей із порушеннями мовлення. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. Т. 53, № 2. С. 47–59. ISSN 2707-1820. DOI: 10.37203/kibit.2025.53(2).04.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (279kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано концептуальні теорії та підходи до вивчення психолого-педагогічних умов використання комп’ютерних технологій у логопедичній та корекційно-розвивальній роботі з дітьми із порушеннями мовлення. Висвітлено багатоаспектну систему, спрямовану не лише на корекційно-розвивальний аспект, а й на цілісний розвиток особистісних якостей дитини, її соціалізацію та емоційну підтримку. Впроваджено програму логопедичної корекції порушень мовлення із використанням ІКТ на основі виокремлених психолого-педагогічних умов та доведено її ефективність для успішної інтеграції дитини у загальноосвітнє середовище

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаційно-комп'ютерні технології (ІКТ), корекційна педагогіка, спеціальна психологія, діти з особливими освітніми потребами, порушення мовлення, логопедична та корекційно-розвивальна робота, психолого-педагогічні умови ефективного використання інформаційних комп’ютерних технологій.
Класифікатор: B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Баргілевич
Дата подачі: 11 Груд 2025 16:51
Оновлення: 11 Груд 2025 16:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46140
ДСТУ 8302:2015: Бутузова Л. П., Дмитрієва С. М. Психолого-педагогічні умови використання комп’ютерних технологій у навчанні дітей із порушеннями мовлення. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2025. Т. 53, № 2. С. 47–59. DOI: 10.37203/kibit.2025.53(2).04.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу