Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності

Шарлович З. П. (2010) Теоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 53. С. 199–202. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of vip_53_39.pdf]
Preview
PDF
vip_53_39.pdf

Завантажити (137kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано сутність професійної та педагогічної компетентностей як необхідної складової професійної підготовки медичних сестер загальної практики - сімейної медицини, наукові підходи до визначення їх змісту, структури, формування у процесі неперервної медичної освіти. Пласт проблем e сімейній медицині вимагає детального дослідження та впровадження сучасних наукових та навчальних технологій з метою модернізації медичної галузі та медсестринства, зокрема.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: R Медицина > RT Медсестринство
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 01 Бер 2011 10:41
Оновлення: 02 Жовт 2015 20:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4623
ДСТУ 8302:2015: Шарлович З. П. Теоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 53. С. 199–202.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу