Шарлович З. П. (2010) Теоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 53. С. 199–202. ISSN 2076-6173.
vip_53_39.pdf
Завантажити (137kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано сутність професійної та педагогічної компетентностей як необхідної складової професійної підготовки медичних сестер загальної практики - сімейної медицини, наукові підходи до визначення їх змісту, структури, формування у процесі неперервної медичної освіти. Пласт проблем e сімейній медицині вимагає детального дослідження та впровадження сучасних наукових та навчальних технологій з метою модернізації медичної галузі та медсестринства, зокрема.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | R Медицина > RT Медсестринство |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 01 Бер 2011 10:41 |
Оновлення: | 02 Жовт 2015 20:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4623 |
ДСТУ 8302:2015: | Шарлович З. П. Теоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 53. С. 199–202. |