Гордійчук Г. Б. (2003) Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 41–44.
Preview
03ggbnnm.pdf
Завантажити (126kB) | Preview
Анотація
Розглянуто основні принципи і завдання case-технології; з’ясовано мету створення “Портфеля” учня, вимоги вчителя (викладача) до оформлення і оцінювання “Портфеля” учня.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Користувач: | С.В. Лінійчук |
Дата подачі: | 11 Лист 2008 11:38 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/476 |
ДСТУ 8302:2015: | Гордійчук Г. Б. Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 13. С. 41–44. |