Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики

Гордійчук Г. Б. (2003) Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 41–44.

[thumbnail of 03ggbnnm.pdf]
Preview
PDF
03ggbnnm.pdf

Завантажити (126kB) | Preview

Анотація

Розглянуто основні принципи і завдання case-технології; з’ясовано мету створення “Портфеля” учня, вимоги вчителя (викладача) до оформлення і оцінювання “Портфеля” учня.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 11 Лист 2008 11:38
Оновлення: 14 Серп 2015 18:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/476
ДСТУ 8302:2015: Гордійчук Г. Б. Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 13. С. 41–44.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу