Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дидактичні принципи побудови методичного комплексу для диференційованого навчання основ алгоритмізації та програмування в курсі інформатики в шкільних закладах нового типу

Кривонос О. М. (2004) Дидактичні принципи побудови методичного комплексу для диференційованого навчання основ алгоритмізації та програмування в курсі інформатики в шкільних закладах нового типу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 14. С. 58–61.

[thumbnail of 1FE87D40.pdf]
Preview
PDF
1FE87D40.pdf

Завантажити (117kB) | Preview

Анотація

Розглянуто можливість використання модульно-рейтингового навчання, при вивченні основ алгоритмізації та програмування в шкільному курсі інформатики.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Користувач: М.В. Луцик
Дата подачі: 14 Жовт 2008 09:25
Оновлення: 14 Серп 2015 13:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/501
ДСТУ 8302:2015: Кривонос О. М. Дидактичні принципи побудови методичного комплексу для диференційованого навчання основ алгоритмізації та програмування в курсі інформатики в шкільних закладах нового типу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 14. С. 58–61.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу