Кривонос О. М. (2004) Дидактичні принципи побудови методичного комплексу для диференційованого навчання основ алгоритмізації та програмування в курсі інформатики в шкільних закладах нового типу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 14. С. 58–61.
Preview
1FE87D40.pdf
Завантажити (117kB) | Preview
Анотація
Розглянуто можливість використання модульно-рейтингового навчання, при вивченні основ алгоритмізації та програмування в шкільному курсі інформатики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Користувач: | М.В. Луцик |
Дата подачі: | 14 Жовт 2008 09:25 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/501 |
ДСТУ 8302:2015: | Кривонос О. М. Дидактичні принципи побудови методичного комплексу для диференційованого навчання основ алгоритмізації та програмування в курсі інформатики в шкільних закладах нового типу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 14. С. 58–61. |