Zhytomyr State University Library

Дидактичні принципи побудови методичного комплексу для диференційованого навчання основ алгоритмізації та програмування в курсі інформатики в шкільних закладах нового типу

Кривонос О. М. (2004) Дидактичні принципи побудови методичного комплексу для диференційованого навчання основ алгоритмізації та програмування в курсі інформатики в шкільних закладах нового типу. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 14. pp. 58-61.

[thumbnail of 1FE87D40.pdf]
Preview
PDF
1FE87D40.pdf

Download (117kB) | Preview

Abstract

Розглянуто можливість використання модульно-рейтингового навчання, при вивченні основ алгоритмізації та програмування в шкільному курсі інформатики.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Depositing User: М.В. Луцик
Date Deposited: 14 Oct 2008 12:25
Last Modified: 14 Aug 2015 16:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/501
ДСТУ 8302:2015: Кривонос О. М. Дидактичні принципи побудови методичного комплексу для диференційованого навчання основ алгоритмізації та програмування в курсі інформатики в шкільних закладах нового типу. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2004. № 14. pp. 58-61.

Actions (login required)

View Item
View Item