Дідківська Т. В., Сверчевська І. А. (2011) Старовинні історичні задачі з теорії чисел при підготовці майбутніх педагогів до професійної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 57. С. 59–63.
Preview
vip_57_11.pdf
Завантажити (168kB) | Preview
Анотація
Історія математики розглядається як дієвий засіб у підготовці майбутніх учителів до здійснення ефективної професійної діяльності. Серед різних форм використання історії математики вибрано історичні задачі. Це задачі з давніх історичних джерел, створені відомими математиками. Запропоновано систему старовинних історичних задач до курсу "Теорія чисел". Подано різні способи їх розв’язань.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 26 Жовт 2011 07:53 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5239 |
ДСТУ 8302:2015: | Дідківська Т. В., Сверчевська І. А. Старовинні історичні задачі з теорії чисел при підготовці майбутніх педагогів до професійної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 57. С. 59–63. |