Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Старовинні історичні задачі з теорії чисел при підготовці майбутніх педагогів до професійної діяльності

Дідківська Т. В., Сверчевська І. А. (2011) Старовинні історичні задачі з теорії чисел при підготовці майбутніх педагогів до професійної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 57. С. 59–63.

[thumbnail of vip_57_11.pdf]
Preview
PDF
vip_57_11.pdf

Завантажити (168kB) | Preview

Анотація

Історія математики розглядається як дієвий засіб у підготовці майбутніх учителів до здійснення ефективної професійної діяльності. Серед різних форм використання історії математики вибрано історичні задачі. Це задачі з давніх історичних джерел, створені відомими математиками. Запропоновано систему старовинних історичних задач до курсу "Теорія чисел". Подано різні способи їх розв’язань.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 26 Жовт 2011 07:53
Оновлення: 14 Серп 2015 23:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5239
ДСТУ 8302:2015: Дідківська Т. В., Сверчевська І. А. Старовинні історичні задачі з теорії чисел при підготовці майбутніх педагогів до професійної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 57. С. 59–63.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу