Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Історичний аспект становлення системи базових педагогічних знань у психолого-педагогічній та філософській літературі XVIII - ХІХ століть

Антонова О. Є. (1999) Історичний аспект становлення системи базових педагогічних знань у психолого-педагогічній та філософській літературі XVIII - ХІХ століть. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). С. 54–58. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of І_аepfl.pdf]
Preview
pdf
І_аepfl.pdf

Завантажити (142kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються головні етапи становлення системи базових педагогічних знань на матеріалі істори-ко-педагогічної літератури XVIII - ХІХ століть

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: В.В. Васильчук
Дата подачі: 09 Груд 2008 11:08
Оновлення: 13 Лют 2016 00:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/538

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу