Zhytomyr State University Library

Методологічні проблеми дослідження адаптації першокласників до шкільного навчання

Загурська І. С. (2011) Методологічні проблеми дослідження адаптації першокласників до шкільного навчання. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 12, № 13. pp. 150-157. ISSN 2072-4772.

[thumbnail of Стаття_Загурської_І.С.Методологічні_проблеми_дослідження_адаптації_першокласників_до_шкільного_навчання.pdf]
Preview
Text
Стаття_Загурської_І.С.Методологічні_проблеми_дослідження_адаптації_першокласників_до_шкільного_навчання.pdf

Download (181kB) | Preview

Abstract

В статті розглядається проблема вибору методів дослідження адаптації учнів першого класу до умов шкільного навчання. Представлено методику психосемантичного дослідження і розвитку самооцінки творчих здібностей в учбовій діяльності. Методика дозволяє передбачити перспективи розвитку творчих здібностей, які в першу чергу виступають основою для успішної шкільної адаптації.

В статье рассматривается проблема выбора методов исследования адаптации учеников первого класса к условиям школьного обучения. Представлена методика психосемантического исследования и развития самооценки творческих способностей в учебной деятельности. Методика позволяет предвидеть перспективы развития творческих способностей, которые в первую очередь выступают основой для успешной школьной адаптации.

The article deals with the problem of the choice of the methods of investigation of adaptation by the children of the first form to the conditions of school learning. The methods of psychological and semantic research and development of self-esteem of artistic skills in terms of study has been presented. The methodology makes it possible to foresee the prospects of development of artistic skills, which are the basis for successful school adaptation.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: шкільна адаптація, самооцінка творчих здібностей, психосемантичне дослідження школьная адаптация, самооценка творческих способностей, психосемантическое исследование school adaptation, self-esteem of artistic skills, psychological and semantic research
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social and Applied Psychology
Depositing User: Інна Станіславівна Загурська
Date Deposited: 12 Dec 2011 10:18
Last Modified: 15 Aug 2015 02:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5483
ДСТУ 8302:2015: Загурська І. С. Методологічні проблеми дослідження адаптації першокласників до шкільного навчання. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. 2011. Т. 12, № 13. pp. 150-157.

Actions (login required)

View Item
View Item