Степанюк І. А. (2009) Ціннісна підтримка у системі заходів оптимізації педагогічної взаємодії. Тези II Міжнародної науково-практичної конференції. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 13-14 травня 2009 року.. С. 139–140.
стаття_Рівне.pdf
Завантажити (84kB) | Preview
Анотація
У дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзакційного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ціннісна підтримка, педагогічна взаємодія, транзактний аналіз; ценностная поддержка, педагогическое взаимодействие, транзактный анализ; values support, pedagogical interaction, tranzaktnyy analysis. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 301 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Груд 2011 08:16 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5487 |
ДСТУ 8302:2015: | Степанюк І. А. Ціннісна підтримка у системі заходів оптимізації педагогічної взаємодії. Тези II Міжнародної науково-практичної конференції. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 13-14 травня 2009 року. 2009.. С. 139–140. |