Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Референтно-ціннісні детермінанти розвитку професійних здібностей майбутніх психологів

Степанюк І. А. (2010) Референтно-ціннісні детермінанти розвитку професійних здібностей майбутніх психологів. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 2. / за ред. О.Л. Музики, В.О. Климчука (2). С. 53–55.

[thumbnail of Степанюк_І.А._тези_дипломна_робота.pdf]
Preview
PDF
Степанюк_І.А._тези_дипломна_робота.pdf

Завантажити (56kB) | Preview

Анотація

У дослідженні ми висунули припущення, що розвиток професійних здібностей майбутніх психологів розгортається у ціннісному просторі референтних осіб, і усвідомлення індивідуально-психологічних особливостей значимих людей як їх ціннісних характеристик може сприяти або сповільнювати розвиток професійних здібностей студентів. З цією метою нами була розроблена психосемантична процедура, в якій поєднувались елементи методики вивчення динаміки здібностей (МВДЗ) О.Л. Музики, модифіковані репертуарні решітки Дж. Келлі та оціночна матриця; для обробки результатів дослідження був використаний факторний аналіз.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійні здібності, детермінанти розвитку професійних здібностей, майбутні психологи, референтні особи; профессиональные способности, детерминанты развития профессиональных способностей, будущие психологи, референтные лица; professional skills, determinants of professional skills, future psychologists, reference persons.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 301 не знайдено.
Дата подачі: 12 Груд 2011 08:16
Оновлення: 14 Серп 2015 23:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5489

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу