Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень

Вербовська О. С. (2011) Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць.. С. 55–57.

[thumbnail of 55-57n.pdf]
Preview
Текст
55-57n.pdf

Завантажити (515kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PD Німецькі мови
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 14 Січ 2012 13:12
Оновлення: 16 Лип 2024 12:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5760
ДСТУ 8302:2015: Вербовська О. С. Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. 2011.. С. 55–57.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу