Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу

Коновальчук М. І. (2011) Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. С. 155–157.

[thumbnail of 155-157.pdf]
Preview
Текст
155-157.pdf

Завантажити (519kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та Література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 12 Січ 2012 23:47
Оновлення: 15 Серп 2015 02:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5831
ДСТУ 8302:2015: Коновальчук М. І. Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. 2011. С. 155–157.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу