Плющик Є. В., Ямчинська Г. В. (2004) Театралізація казки у вальдорфському дитячому садку. In: Проблеми наступності освіти та розвитку особистості в контексті взаємодії освітніх закладів, ЖДУ імені Івана Франка. С. 208–217.
Preview
Ямчинська 2.pdf
Завантажити (129kB) | Preview
Анотація
Розповідь казки – це обов’язковий елемент в режимі дня вальдорфського дитячого садка. А казка має допомогти дітям відродити образи цих чистих джерел народної духовності. Казки, як і народне зодчество, народне прикладне мистецтво, має практичне значення: поняття користі та краси в ній нероздільні. Казка закладала підвалини не тільки естетичного, а й морального виховання.
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Ключові слова: | казка, моральне виховання, вальдорфський дитячий садок |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Sveta Furmanuyk |
Дата подачі: | 13 Січ 2012 14:36 |
Оновлення: | 09 Лип 2024 14:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5879 |