Ямчинська Г. В. (2011) Діяльність центру обдарованої дитини та розвиток самовиховання. Нові наукові технології навчання. Збірник наукових праць. Т. 2, № 69. С. 203–207.
Preview
Ямчинська 5.pdf
Завантажити (501kB) | Preview
Анотація
Дитина є часткою природи. Її життєдіяльність підпорядковується загальним законам. Тому всі педагогічні засоби, які використовує дорослий, повинні бути природовідповідними, йти за природнім процесом розвитку дитини. На процес біогенного розвитку накладається й вплив середовища, у якій дитина живе, діє, та відбувається процес соціалізації (засвоєння та відображення суспільного досвіду й норм індивідуума).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | обдарованость дитини, розвиток самовиховання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Sveta Furmanuyk |
Дата подачі: | 13 Січ 2012 14:32 |
Оновлення: | 04 Жовт 2016 12:41 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5881 |
ДСТУ 8302:2015: | Ямчинська Г. В. Діяльність центру обдарованої дитини та розвиток самовиховання. Нові наукові технології навчання. Збірник наукових праць. 2011. Т. 2, № 69. С. 203–207. |