Шкільова Г. М. (2011) Система проектувальних завдань як умова забезпечення успішності процесу адаптації молодшого школяра до вимог навчального процесу. ВІСНИК Житомирського державногодержавного університету імені Івана Франка. № 58. С. 13–16.
Preview
vip_58_4.pdf
Завантажити (148kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема забезпечення успішності процесу адаптації молодших школярів до вимог навчального процесу через систему проектувальних завдань. Розглянуто види адаптації (психічна, фізіологічна, соціальна, соціально-психологічна), розкрито сутність методу проектів, подано класифікацію проектів, наведено деякі проектувальні завдання на прикладі роботи над проектом, показано вплив проектувальних завдань на адаптацію молодших школярів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Лют 2012 10:10 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6342 |
ДСТУ 8302:2015: | Шкільова Г. М. Система проектувальних завдань як умова забезпечення успішності процесу адаптації молодшого школяра до вимог навчального процесу. ВІСНИК Житомирського державногодержавного університету імені Івана Франка. 2011. № 58. С. 13–16. |