Давиденко А. А. (2004) Творчі задачі з фізики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 14. pp. 101-104.
Preview
04daatzf.pdf
Download (135kB) | Preview
Abstract
У статті здійснюється психолого-педагогічний аналіз поняття "творчої задачі", пропонується класифікація творчих задач з фізики. Особлива увага звертається на задачі, які мають технічне розв’язання. Тут же показано роль та місце творчих задач у процесі навчання фізики.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | Q Science > QC Physics |
| Depositing User: | М.В. Луцик |
| Date Deposited: | 08 Dec 2008 17:01 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 16:24 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/635 |
| ДСТУ 8302:2015: | Давиденко А. А. Творчі задачі з фізики. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2004. № 14. pp. 101-104. |


