Сверчевська І. А. (2004) Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 213–217.
Preview
04siavgt.pdf
Завантажити (123kB) | Preview
Анотація
Виділено зовнішні і внутрішні психолого-педагогічні умови, які впливають на підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 14:32 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/654 |
ДСТУ 8302:2015: | Сверчевська І. А. Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 213–217. |