Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл

Сверчевська І. А. (2004) Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 213–217.

[thumbnail of 04siavgt.pdf]
Preview
PDF
04siavgt.pdf

Завантажити (123kB) | Preview

Анотація

Виділено зовнішні і внутрішні психолого-педагогічні умови, які впливають на підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Користувач: О.В. Роговченко
Дата подачі: 08 Груд 2008 14:32
Оновлення: 14 Серп 2015 13:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/654
ДСТУ 8302:2015: Сверчевська І. А. Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 213–217.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу