Яворська Т. Є. (2010) Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту. Т. 3, № 5. С. 171–174. ISSN 1818-9172.
Яворська 2010 Харьків 2.pdf
Завантажити (142kB) | Preview
Анотація
В роботі показано підходи до кількісної оцінки навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Матеріалом для дослідження слугували інформативні параметри спортсменів 17–18, 19–21 та більше 21 років. Ефективність навчально-тренувального процесу краще визначати шляхом послідовного вирішення завдань прогнозу результативності спортсменів для послідовних часових інтервалів з використанням певної кількості інформативних параметрів. Підвищення ефективності навчально-тренувального процесу можна забезпечити з використанням аналізу регресійної формули результативності як лінійної функції інформативних параметрів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Ольга Добрякова |
Дата подачі: | 06 Бер 2012 10:26 |
Оновлення: | 23 Січ 2018 13:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6738 |
ДСТУ 8302:2015: | Яворська Т. Є. Визначення ефективності навчально-тренувального процесу кваліфікованих стрибунів у довжину з розбігу. Педагогіка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фізичного виховання і спорту. 2010. Т. 3, № 5. С. 171–174. |