Мірошник С. І. (2004) Завдання асоціативного характеру як спосіб розвитку творчої діяльності старшокласника (у процесі вивчення української літератури). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 15. С. 54–57.
Preview
04msitds.pdf
Завантажити (122kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано питання розробок завдань асоціативного характеру, тестів у психології та методичній науці. Обґрунтовано значимість використання означених завдань у процесі вивчення української літератури з метою розвитку творчої діяльності старшокласника. Ключові поняття: творча діяльність, асоціація, творчі роботи асоціативного характеру.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Користувач: | К.Ю. Маніло |
Дата подачі: | 19 Жовт 2008 06:30 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/674 |
ДСТУ 8302:2015: | Мірошник С. І. Завдання асоціативного характеру як спосіб розвитку творчої діяльності старшокласника (у процесі вивчення української літератури). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 15. С. 54–57. |